Städ dag!!

Idag så har jag städat i stortsett hela dagen idag..
Dagen börjar med att Rasmus bajsar ner sig själv å så..
Oliver gör sig i ordning för att gå till dagis med jag klär på mig byter på Rasmus å klär han.
Vi går ner till dagis å allt e bra idag.
Sen hem igen å äter lite frukost å sen så börjar jag å plocka inne i Olivers rum å sen så vart de att jag rensade å sorterade en massa.
Sen blev de att jag dammade, dammsög å tvättade golvet samt att jag har bäddat rent i hans säng.
I morgon ska jag hänga upp hans fönsterlampa å sen se om jag hittar betongkrockar så ska jag sätta upp lite tavlor å hans klocka som han fick i julklapp av sin "moster" Jenny.

Klockan blev nästan 16.30 å då va de dags att hämta Oliver på dagis å sen iväg å lämna han.
Så ska jag hämta han på söndag igen!!

När jag väl kom hem igen så började jag så klart att fortsätta med städningen.
Började dammtorka i vardagsrummet å plockade lite samt att jag dammsög mattorna å golvet sen så tyckte Rasmus att han va hungrig. Gav han mat å han somnade så då började jag å fortsätta å städa.
Han som i 10 min sen va han gnällig igen.
Bäddade rent i min säng å Rasmus vart nöjd plockade i ordning i sovrummet oxå samt rensade ut en hel del papper som gick till återvinningen.
Så de börjar bli rent på golven igen.

Ska i stortsett bara dammsuga å tvätta golven i sovrummet å vardagsrummet.
Hallen ska de kastas en massa å sen så ska de dammsugas å tvätta golven samma i köket oxå..
Men de får jag göra i morgon när jag kommer hem.

1 maskin med tvätt har jag hunnit med nu på kvällen å har hängt upp den oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0