Trevlig dag!

Jag å Rasmus va på lunch date med 2 andra mammor med deras små.
Vi gick på Max å käkde å efter de så gick vi å tog en fika som bestod av semla.

Sen efter de så gick vi på en promenad sen vart klockan mycke så de va bara å åka hem å hämta Oliver på dagis.
Sen hem å de va mycke gnäll hela vägen hem.
Kommer hem så byte jag blöja å gav Rasmus mat sen började jag med maten.
Startade diskmaskinen å startade tvättmaskinen.

När allt va klart så hängde jag upp tvätten plockade ur diskmaskinen å ställde in efter maten.
Samt att jag slängde en hel del påsar med blöjar.
Dammsugade av köket hallen å vardagsrummet.
Ska ta båda sovrummen i morgon.
Tror nog att jag tar å svabbar av golven oxå efter all spya.

Nej nu sover barnen å jag tog mig en dusch å nu ska jag lägga mig å se på Csi.

I morgon e de en ny dag!!!

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0