Trött

Usch vilken vecka de ha varit.
Men nu så e den snart över.
I torsdags så träffade jag å Ronnie prästen som ska döpa Rasmus.
Så nu va psalmerna klara å så ska en av faddrarna läsa en dikt/psalm.
Sen så åkte vi med Ronnie in till stan.

Igår fredag så började dagen med bråk med Oliver.
Men jag fick iväg ha till dagis efter en hel del tjafs.
Sen hem åt frukost å vart så himla rastlös så de blev in till stan med å träffade Johan en stund sen kom Ronnie.
Så gick vi på stan en stund tog en fika å sen så skulle han jobba å jag möte upp Johan igen vi satt å pratade en stund sen så åkte vi hem.
Jag å Rasmus åkte hem hämtade upp Oliver sen hem å tog de bara lungt.

Tvättade 1 maskin med tvätt satt i telefon med Marielle å fixade lite med papper.
Pratade med Elin i nån timme igår oxå.
Klockan vart 00.35 när jag å Elin la på för då kom hennes man hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0