Dåligt!!

Jag vet jag e skit dålig på att skriva i min blogg men jag har inte orkat göra de...
Man måste få ta vara på sig själv oxå.

Jag har nu gått 2 veckor i nagelutbildningen å trivs jätte bra med klasskompisarna.
Men man känner sig så gammal jämnfört mot dom andra i klassen den yngsta e 18 å jag e äldst.
Men kul har vi..

I fredags så hade vi våra första modeller å de gick jätte bra.
Fick jätte mycke beröm av lärarn.

I morgon måndag så är de modell igen å så kommer de att va hela veckan förutom på fredag för då har vi våran kemi lektion.
Sen veckan efter de så är de modeller igen men jag har ingen modell den 27/9 men de kanske går att lösa ändå.

Nej nu kanske man ska ta å göra lite nytta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0